خبرهای داغ:
مسئول حوزه حضرت زینب کبری(س) بهار خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط  در لالجین

بهار-مسئول حوزه حضرت زینب کبری(س) شهرستان بهار از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط حضرت زینب کبری(س) بهار در شهر لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۷۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط  در لالجینفاطمه مرادی سزا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۲۰ عنوان برنامه با حضور بسیجیان توسط حضرت زینب کبری(س) بهار در شهر لالجین برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت این هفته با توجه به ظرفیت موجود در بین دختران جوان پویش حجاب فاطمی و نشست‌های پاسخ به شبهات حجاب برای دختران جوان اجرا می‌شود.

مسئول حوزه حضرت زینب کبری(س) شهرستان بهار اظهار کرد: تقدیر از نوعروسان که ازدواج آسان داشتند و دختران خوش حجاب و بانوان محجبه ادارات و تجلیل از کادر درمان نیز از برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نقاشی، توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی با موضوع حجاب، دیدار با خانواده شهدا، مراسم جشن تکلیف برای دختران ۹ ساله و اردوهای فرهنگی تفریحی را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب برشمرد که در سطح پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت زینب کبری (س) اجرا می‌شود.

مرادی سزا عنوان کرد: برگزاری جشن به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با ۲۱ تیر ماه نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات